Arkane о работе Deathloop на PS5

Arkane о работе Deathloop на PS5

“The first thing that it means for games is just comfort, like higher resolution, higher frame rate, things like HDR, some use of ray tracing, etc.
Until now our games and consoles have always been 30fps. Being able to target 60 for an action game, it’s very exciting.”

Dinga Bakaba
Game Director

— 60 кадров в секунду

— более высокое разрешение (не понятно, с чем они сравнивают с PS4 или PS4 Pro, но видимо не 4k)

— HDR

— Какой-то из видов трассировки лучей

“It’s got a lot of nice features with the haptics feedback, the active triggers. We are a first person game. We really value immersion a lot in our games.
Really feel the weapons in your hand, its reaction, how it reloads, how it reacts to reloading, etc… I think that players will enjoy those functionalities.

Dinga Bakaba
Game Director

— поддержка функций DualSense. Продвинутая вибрация позволит почувствовать всю уникальность каждого оружия: его отдачу, вес, то как оно перезаряжается и т.д.

 

Источник

Читайте также